Kesoplättar till middag

~

Förra veckan var jag ju så hungrig hela tiden och därför köpte jag en burk keso som jag tänkte ha som nödkost när magen skrek. Efter det har jag inte alls varit lika hungrig, så burken har bara blivit stående i kylen. Därför passade jag på att laga till något som jag länge tänkt testa, nämligen kesoplättar. Serverade med creme fraiche i vilken jag rört ner några hallon. Det var riktigt gott och jag kommer definitivt att göra det fler gånger.

Categories: LCHF | Etiketter: , , , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

